• İade ve Değişim Koşulları


    Hangi Ürünlerin İade ve Değişimi Yapılabilir?


    İade ve değişim işlemlerinde, tüketiciyi koruma kanununa uygun hareket etmekteyiz. Ürünler kullanılmamış, orijinal ambalajı zarar görmemiş ve eksiksiz olmak kaydıyla, 14 gün içinde ve orijinal faturasıyla birlikte iade edilebilir. Değişim seçeneği bulunmamaktadır. Beden veya model değişikliği yapmak isteyen müşterilerimizin, yeni ürün için yeniden sipariş vermesi gerekmektedir.



    Hijyen ve Sağlık Koşulları Gereği İade Edilemeyen Ürünler:


  • Külotlar: Slip, tanga, boxer vb.


  • Üst Giyim Ürünleri: Tek parça body çeşitleri (Vücut Çorabı, Bodysuit vb.)


  • Korse ve Özel Tasarımlar: Vücuda tam oturan veya silikon destekli iç çamaşırları


  • Hijyen Bandı Bulunan Ürünler: Tek parça mayolar ve bikini altları (Hijyen bandı çıkarılmış ürünlerde iade hakkı kullanılamaz.)




İade Nasıl Yapılır?


İade işlemi için öncelikle iade talebi oluşturmanız gerekmektedir. Siparişlerim kısmından “İade Et” seçeneğine tıklayarak talebinizi oluşturabilirsiniz. İade için gerekli olan adımlar şu şekildedir:


  • İade edilmek istenen ürünün adı, kodu ve iade nedeni faturanın en alt kısmına not edilmelidir. Ürün bilgilerini etiket üzerinde bulabilirsiniz.


  • Siparişiniz havale ile ödendiyse, para iadesi yapılacak hesabın İsim-Soyisim ve IBAN bilgileri faturaya yazılmalıdır.


  • İade edilmek istenen ürün ve faturası, en yakın anlaşmalı kargo firmalarına (Aras Kargo, Yurtiçi Kargo, HepsiJET veya MNG Kargo) teslim edilmelidir. Anlaşmalı kargolar dışında yapılan iade gönderilerinde çıkan ödemeler tarafınızdan karşılanmaktadır.


Ürünü kargo firmasına teslim ettikten sonra, kargo takip kodunu not edin. Bu kod ile iadenizi takip edebilirsiniz.



    İade Onayı ve Para İadesi Nasıl Yapılır?



    İade edilen ürünler, depomuza ulaştıktan sonra süreç şu şekilde ilerler:


    • Ürün, uzman ekibimiz tarafından incelenir ve iade kurallarına uygun olup olmadığı kontrol edilir. İadeye engel bir durum varsa, müşteri hizmetlerimiz sizi arayarak bilgilendirir.


    • İade onaylandığında, SMS ile bilgilendirme yapılır.


    • Ürün bedeli, SMS bilgilendirmesinden sonraki 10 iş günü içinde hesabınıza iade edilir. İade sürecinde kargo bedeli iade edilmez. Sipariş tutarı iade edilir. İade ödemenin banka hesabınıza yansıma süresi bankadan bankaya değişkenlik gösterebilir.

     

    • Banka kaynaklı gecikmelerde LUVTY sorumlu değildir.

       



      Sipariş İptali Nasıl Yapılır?



      • Siparişinizi, 12 saat içerisinde Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi ekranından iptal edebilirsiniz.


      • 12 saati geçen siparişler için +905423411304 numaralı WhatsApp hattına mesaj atarak iptal talebinde bulunabilirsiniz.


      • Faturası kesilen siparişler için iptal yapılamaz. Faturalanan siparişleriniz size ulaştıktan sonra iade adımlarını takip ederek iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.


      • İptal sonrası ürün bedeli, 10 iş günü içinde hesabınıza iade edilir. Banka süreçlerine bağlı olarak, iade ödemenin hesaba yansıma süresi değişkenlik gösterebilir. Bankadan kaynaklanan gecikmelerde LUVTY sorumlu değildir.